24 Eylül 2013 Salı

PEKİ KİM BU KIZ? TUTTURMUŞ BİR GEZEGEN GİDİYOR...


1988 yılının Öğretmenler Gününde doğmuşum. Manisa'nın Turgutlu kasabasında merhaba demişim dünyaya ve gezegenime. Ama bakmışlar kasaba küçük İzmir'e taşınmışız daha 40 günlük bir bebeyken ben.Çocukluk ve ergenlik dönemim İzmir'de geçti. Uzun bir dershane terapisinden sonra üniversiteyi kazandım ve sonra ver elini İstanbul... 7 yıldır İstanbul'da yaşıyorum. Marmara Üniversitesi'nde Bilgi ve Belge Yönetimi'ni bitirdim ve dünyanın en güzel mesleğine sahip oldum. Evet açıklıyorum ben bir kütüphaneciyim. Bu güzel mesleği çok şirin bir kütüphanede icra etmekteyim.Yaşamayı öyle böyle değil çok seviyorum. Çünkü benim gezegende yaşamak istiyorsan bu tek şart.En sevdiğim hayvan eşek. En sevdiğim renk yeşil.Dünyanın en güzel üç çocuğunun halasıyım. Kitaplara karşı değişik bir ilgim var daha ben de tam anlamlandıramadım...İyi bir insan sayılırım. Tanımadığım insanlara günaydın diyebilir, başkasının attığı çöpü alıp atabilir, bir ağaç için direnebilirim!En büyük hayalim bahçeli bir evde yaşamak ve sebzelerimin tozunu almak... Ama şimdilik gitmem gerek, okuyucu geldi.

M.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder